Thursday, May 29, 2014

Bermain Bowling Di Daiman Bowl Johor Jaya

Assalammualaikum dan selamat pagi...



 Selepas menanda kertas peperiksaan dan memasukkan markah tersebut ke dalam sistem SAPS, kini tiba pula giliran EH memasukkan bola bowling untuk menjatuhkan pin dan mendapatkan 'strike'. Boleh ke dapat 'strike'?


Hi! Cuti sekolah telah tiba dan anda pasti ada aktiviti yang dilakukan untuk memanfaatkan masa cuti ini. Betul tak?


Di sinilah EH pergi bermain bowling iaitu di Pusat Bowling Daiman, Johor Jaya. EH pergi ke sana jam 10.30 malam dan hampir satu jam juga menghabiskan dua 'game' di sana. Adakah EH jaguh bowling? Jeng jeng jeng....



Setibanya di sana, semua tempat telah dipenuhi dengan orang yang asyik bermain bowling. Pekerja bowling meminta kami duduk dan menulis nama untuk tempahan tempat. Selepas beberapa minit kami dibenarkan untuk bermain bowling. Syukur!



Kami bermain bowling di lorong nombor 5.



 Perbezaan bermain bowling di Kip Mart Tiram dengan Daiman Bowl adalah fasiliti di Daiman Bowl lagi bagus berbanding di Kip Mart Tiram. Contohnya, lantai lemparan bowling yang lebih licin dan angin penyaman udaranya yang lebih sejuk. Sekadar pendapat EH sahaja!



Bola berwarna kuning itu seberat 12Kg. EH bermain bowling menggunakan bola tersebut tetapi tidak mendapat 'strike'. Akhirnya bola yang tertera nombor 10 juga yang menjadi pilihan EH. Pilihan anda bola nombor berapa pula?


Bangkit setelah tewas di permainan yang pertama dan akhirnya mendapat markah 96 pada permainan yang kedua. Pada skrin di atas, nampak tak EH dapat nombor berapa? Heheeee...



Tidak sehebat mana kami semua sekadar mengisi masa yang ada untuk mengeluarkan peluh di malam hari. Semua orang boleh bermain bowling. Betul tak? Ok semua, sekian dan sayonara!



Segmen Ekspresi Interaksi...




EH : Bola bowling masuk longkang...






2 comments:

  1. kalau saya dan kawan2 bermain bowling, orang sebelah kiri dan kanan akan pandang2.. bukan sebab terer. tapi sebab bunyi bola yg dilempar sungguh la berdentum.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul Amin.
      Macam2 ragam boleh dilihat orang bermain bowling...

      Delete