Sunday, May 26, 2013

Istikharah Cinta Daripada Kumpulan Sigma

Assalammualaikum dan selamat hari minggu...

Partner praktikum EH di SMKBS yang memakai cermin mata di baris kedua? Itulah dia Si Cikgu Adib... Heheee..


Dalam sibuk menyiapkan laporan sesi kaunseling masa praktikum di dalam bilik rumah sewa Taman Seri Kayan, tiba-tiba terdengar lagu yang dimainkan di laptop Cikgu Adib. Kebetulan EH menyewa berdua sahaja. Inilah dia lagunya...


 Lagu Istikharah Cinta oleh kumpulan nasyid Sigma. Mungkinkah artis nasyid ini dari seberang?


Bila lagu ni dimainkan banyak kali dekat rumah sewa yang penuh dengan misteri pada tahun lepas, menjadi nostalgia pula sampai ke hari ini. Semoga terhibur dengan lagu ini. Ok semua, sekian dan sayonara!



Lagu ini dalam segmen Terapi Entertaiment...



EH : Susah cari rumah sewa masa praktikum...

3 comments:

  1. misteri? apa misterinya? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rumah tu agak angker. Lama x de orang duduk. Kalo malam2 ada je benda2 pelik berlaku...
      X pe la semua tu kenangan Amin...

      Delete
  2. lagu ni sedap :O . kahkah . cam islamik sikit .jap jap . aku tengok gambar kat atas tu tapi tak leh detect engko yang mana kahkah

    ReplyDelete