Wednesday, July 18, 2012

Menjengah Ke SMK Ungku Aziz, Sabak Bernam

SRN UPSI bergambar bersama VIP & Pengetua SMKUA..




Salam dan holahai!
Dalam segmen Bimbingan & Kaunseling (B&K) hari ni, EH nak bawa anda semua ke negeri Selangor Darul Ehsan. Ada apa di sana ek? Jom kita lihat!


 Slot hari ini..


Sebenarnya EH telah berprogram di SMK Ungku Aziz, Sabak Bernam, Selangor. EH di UPSI menyertai Sektretariat Rukun Negara yg biasa dikenali sebagai SRN UPSI. Seronok berpersatuan di kampus sbb dapat mengisi masa lapang yg terluang walaupun assignment tetap melambak.. Heheeee



Semasa tiba di dewan makan asrama..



SRN UPSI telah mengadakan satu program di sekolah & SMKUA atau biasa disebut SUA telah menjadi tempat untuk progam tersebut dijalankan. Nama program itu adalah, "Program Jati Diri Kenegaraan SMK Ungku Aziz, Sabak Bernam".



Selepas aktiviti sukaneka..



EH ditugaskan sebagai fasilitator utk modul program tersebut. EH berbincang dgn rakan2 Ekstrovert yg menyertai SRN di UPSI. Agak pening2 la memikirkan modul yg sesuai dgn aspek kenegaraan. Jom kita lihat gambar2 program tersebut! Deng deng deng....



SRN UPSI bersukaneka bersama peserta program..



Barisan fasilitator program..



Pembahagian kumpulan pada petang Sabtu..



 Peserta makan bersama-sama fasi..



Peserta mencari task utk Slot Eksplorace..



 Menanti ketibaan VIP dan tetamu kehormat..



 Persembahan SRN UPSI semasa majlis penutup...



 Majlis perasmian penutupan..



EH seronok sebab program 2H 1M itu dapat mengasah skill EH berprogram. Pengalaman yg tak dapat dilupakan semasa membentang modul program di hadapaan pengetua sebelum program berjalan. Dup dap, Dup dap jantung berdebar... EH akhiri coretan ini dgn gambar di bawah sebelum meninggalkan dewan SUA. Sayonara semua!



SRN UPSI dan Program Jati Diri Kenegaraan SMK Ungku Aziz, Sabak Bernam..




EH : Ada Slot Nite Walk...



No comments:

Post a Comment