Sunday, February 10, 2013

Selamat Tahun Baharu Cina 2013!


Assalammualaikum dan selamat malam...


Naga sudah bertukar kepada ular? Ya, tiba masanya pada hari ini masyarakat Cina meraikan tahun baharu ular dalam kalendar mereka agar keuntungan sentiasa membaluti diri... 



 Gong Xi Fa Cai! Mari angpau...heheee



EH ingin mengucapkan "Selamat Tahun Baharu Cina" kepada yang meraikannya tidak kira di mana jua berada terutamanya pembaca setia blog Ekslamasi Holistik yang berbangsa Cina. Mercun di kawasan rumah EH sudah berdentam-dentum. Boleh ke dapat angpau daripada rakan sekolah menengah EH ek? Ting ting ting....Ok semua, sekian dan sayonara!



EH :  Tak dapat angpau, limau pun jadi la...









 

8 comments:

  1. salam . hai blogger cute . saya follow sambil singgah blog awak . follow me back?

    ReplyDelete
  2. Salam kenal...done folow sini jugak. Ssssssslamat Tahun Baru cin dan Selamat bercuti jugak.

    ReplyDelete
  3. meremang tengok ular tu........ :D

    ReplyDelete
  4. Tocey.. Tocey.. nanti dtg la open house eden.. Hehe

    ReplyDelete
  5. Selalu kalau raya cina macam ni selalu dapat limau. Jaranglah dapat angpau :(

    ReplyDelete
  6. silamat ali laya yekkk geli plak tgok ulaq tu

    ReplyDelete