Monday, November 5, 2012

Zikir Terapi Diri, Hafiz Hamidun...

Berzikir, memuji kebesaran Allah Taala...



Salam dan holahai...
Walaupun pada ketika ini cuaca tidak menentu dan rata - rata di kebanyakkan tempat hujan, namun itulah nikmat yang diberikan oleh Tuhan untuk iklim khatulististiwa seperti di Malaysia ini. Semoga sentiasa dalam lembayung rahmat-Nya. Petang ni EH nak update segmen Terapi Entertaiment.



Rajin mencoretkan segmen ni...



Sebelum EH balik ke Tg. Malim ni, sempat la EH menonton cerekarama kat TV3 yang bertajuk "Tiada Jalan Ke Sana". Antara pelakon-pelakon cerita ini seperti Zila Bakarin, Roy Azman, Syera Ayop dan Ashmen Iskandar yang mengisahkan tentang ibu bapa yang sibuk mengejar harta kebendaan dan tidak melakukan persediaan yang secukupnya untuk menjadi Tetamu Allah. Apa yang menariknya, EH tertarik dengan lagu latar yang dimainkan dalam cerekarama ini. Mari kita layan alunan lagu tersebut. Lagu apakah?


 
Lagu latar cerekarama tersebut. Astagfirullah oleh Hafiz Hamidun.. 




 
Yang ini pun sedap untuk didengari, Lailaha Illallah...


Dalam sibuk dan pening - pening kepala nak menyiapkan tugasan yang diberikan oleh pensyarah, tak salah kita tenangkan diri dengan zikir terapi ni. Semoga segala urusan dipermudahkan oleh Maha Pencipta. Nak undur diri dulu waktu hujan yang sejuk ni. Ok semua & sayonara!



EH : Semua orang inginkan ketenangan diri... 





No comments:

Post a Comment